Spoštovani, obveščamo vas, da lahko zaradi nadgradnje sistema prihaja do motenj pri spletnem nakupu vstopnic. Več informacij na tel. (0)1/241 60 26.
Za morebitne nevšečnosti se opravičujemo in zahvaljujemo za razumevanje.

Hkrati vas obveščamo, da  za predstavo Vsi ptice novi termini še niso znani. Imetnike vstopnic vljudno prosimo, da za vračilo kupnine pošljete elektronsko sporočilo na blagajna@ljubljanafestival.si. Če ste vstopnice kupili pri blagajni Križank, se lahko vsak delovnik med 10.00 in 16.00 z originalnimi vstopnicami ponovno oglasite tudi na blagajni.

ANA BIRSA KRUŠEC, kljunasta flavta
ANTEA POLJAK, mezzosopran (Hrvaška)

9. koncert Mednarodnega glasbenega cikla Mladi virtuozi

26. januar 2023
19.00
Viteška dvorana, Križanke
Brezplačne vstopnice

Pomembne informacije

Splošni pogoji

Brezplačne vstopnice za koncert lahko prevzamete pri blagajni Križank.

Ana Birsa Krušec, kljunasta flavta
Eva Dolinšek, čembalo

Antea Poljak, mezzosopran (Hrvaška)
Viktor Čižić, klavir (Hrvaška)

Program:
J. S. Bach: Sonata za flavto in čembalo (trans. v d-mol), BWV 1030
L. Lebič: Iz zbirke Od blizu in daleč
Otroci ukleti v ptice
Godec pred peklom
***
G. F. Händel: »Lascia ch’io pianga«, arija Almirene iz opere Rinaldo, HWV 7
H. Wolf: Iz zbirke Italijanska pesmarica, IHW 15:
Wenn du, mein Liebster
Nein, junger Herr
Mein Liebster singt am Haus
P. Eben: Summer is come (iz cikla Šest ljubezenskih pesmi)
G. Fauré: Les berceaux, op. 23, št. 1
G. Fauré: Rencontre, op. 21, št. 1
G. Meyerbeer: »Non, vous n’avez jamais«, arija Urbana iz opere Hugenoti
F. A. Barbieri: »Como nací en la calle de la Paloma«, Palomina pesem iz zarzuele El barberillo de Lavapiés

Ana Birsa Krušec je začela igrati kljunasto flavto leta 2007 na Glasbeni šoli Koper, v podružnici Izola, pri učitelju Dušanu Kitiču. Že na nižji stopnji je segala po zlatih priznanjih na tekmovanjih Temsig ter mednarodnih tekmovanjih v različnih komornih sestavih. Izobraževanje je nadaljevala na Konservatoriju za glasbo in balet v Ljubljani pri profesorici Mateji Bajt, kjer so se uspehi nadaljevali. Ponovno je prejela dve zlati priznanji ter prvo nagrado na državnem tekmovanju. Junija 2022 je z odliko končala dodiplomski študij na Akademiji za glasbo Univerze v Ljubljani pri profesorici Mateji Bajt, kjer sedaj nadaljuje magistrski študij. V zadnjem letu se je znova udeležila tekmovanja Temsig ter osvojila prvo nagrado, sto točk in priznanje za najboljšo izvedbo skladbe slovenskega skladatelja. Nastopa na internih in javnih nastopih kot solistka ali v različnih ansamblih in komornih zasedbah. Redno se udeležuje mojstrskih tečajev pri priznanih glasbenikih, kot so Katharina Lugmayr, Helge M. Stiegler, Anne-Suse Enßle, Matthijs Lunenburg, Stefano Bagliano idr.

Čembalistka Eva Dolinšek je leta 2015 z odliko magistrirala na Akademiji za glasbo v Ljubljani pri prof. Egonu Mihajloviću. Kot solistka in komorna glasbenica se predstavlja na koncertnih odrih festivalov in abonmajev, kot so Festival Ljubljana, Imago Sloveniae, Kristalni abonma, Festival L’Estatebarocca, Amicidelle Musica Udine, Grajske harmonije, Zvoki mladosti, Tartini Festival, Simfonicvoices, Mednarodni festival stare glasbe Academia Musicae Antiquae Labacensis v Ljubljani, Festival Risonanze in drugi. Je prejemnica nagrad na mednarodnih tekmovanjih. Leta 2021 je izdala svojo drugo zgoščenko z naslovom BAROK II – Pièces de clavecin, ki je nasledila zgoščenko BAROK iz leta 2016. Njena aktivnost oživljanja in raziskovanja stare glasbe se poleg koncertne dejavnosti nadaljuje s strokovnimi predavanji, pisanjem strokovnih člankov ter umetniškim vodenjem baročne komorne skupine Musica nucis. Na Akademiji za glasbo v Ljubljani deluje kot asistentka za področje čembala. Svoje znanje redno nadgrajuje pri mednarodno priznanem francoskem čembalistu in dirigentu Christophu Roussetu ter italijanskem čembalistu in strokovnjaku za italijansko baročno literaturo prof. Enricu Baianu.

Antea Poljak (1994) je končala splošno gimnazijo in srednjo glasbeno šolo Elly Bašić na oddelku za teorijo in solo petje, kjer je kot učenka generacije prejela nagrado Olge Pavičić. Leta 2018 je končala magistrski študij glasbene pedagogike na Glasbeni akademiji v Zagrebu. Vzporedno s študijem v Zagrebu je študirala na Univerzi za glasbo in upodabljajočo umetnost v Gradcu in se leta 2017 vpisala na solo petje na Akademiji za glasbo v Ljubljani, v razredu red. prof. Matjaža Robavsa, in magistrirala leta 2022. Sodelovala je na številnih tekmovanjih in med drugim osvojila prvo nagrado in zlato plaketo leta 2019 in 2022 na slovenskem tekmovanju Temsig; prvo in drugo nagrado na mednarodnem tekmovanju solo pevcev v Hercegnovem in Osijeku v letih 2014 in 2015 ter leta 2012 prvo nagrado na regijskem tekmovanju v Varaždinu. Nastopila je v Hrvaškem narodnem gledališču v Zagrebu kot solistka v operi Lisička zvitorepka Leoša Janačka v produkciji Glasbene akademije v Zagrebu in zanjo prejela Rektorjevo nagrado. Nastopila je tudi v vlogi služkinje v operi Amelia gre na ples Giana Carla Menottija v produkciji Glasbene akademije v Zagrebu in gledališča Mala scena ter v operi G. F. Händla Agrippina v izvedbi Akademije za glasbo v Ljubljani. S Slovenskim komornim gledališčem je v Cankarjevem domu izvedla opero za otroke Veveriček posebne sorte Iztoka Kocena. Svoje znanje je izpopolnjevala pri Ruži Pospiš Baldani, Hansu Adolfsenu, Theresi Plut, Nuški Drašček, Martini Gojčeti Silić, Elisabeth Wilke, Ariani Bossi in drugih. Poleg petja se ukvarja z glasbeno terapijo in je soavtorica znanstvene knjige Muzikoterapija, ki je del strokovne literature na Medicinski fakulteti in Glasbeni akademiji v Zagrebu.

Pomembne informacije

Splošni pogoji