Vse obiskovalce obveščamo, da je 4. koncert Godalnega kvarteta Tartini, ki je bil predviden v torek, 31. januarja, zaradi bolezni prestavljen na 21. februar. Lokacija in ura pričetka ostaneta nespremenjena. Potrebna je menjava vstopnic, več informacij najdete tukaj.

Prav tako imetnike vstopnic za odpovedane septembrske ponovitve predstave Penelopiada obveščamo, da so znani novi termini v februarju.
Več informacij najdete tukaj.

Mednarodni muzikološki simpozij

Opereta med obema svetovnima vojnama – Ob stoletnici začetka delovanja Opere Slovenskega narodnega gledališča v Mariboru

15. april - 16. april 2021
Prenos na spletni strani Festivala Ljubljana
Brezplačen ogled

Pomembne informacije

Splošni pogoji

Programska knjižica 35. Slovenskih glasbenih dnevov je na voljo tukaj.

Vodja muzikološkega simpozij:  Jernej Weiss
Odprto za javnost

Četrtek, 15. april

Ob 9.15
Pozdravna nagovora:
Simon Krečič (umetniški direktor Opere SNG Maribor)
Jernej Weiss (vodja muzikološkega simpozija)

Ob 9.30 – 10.00
Vabljeno predavanje:
Kevin Clarke (Amsterdam) Opereta kot varni prostor: 1855–2020

Ob 10.00 – 10.50
Vodja: Niall O’Loughlin
Hartmut Krones (Dunaj): Boj skladateljev operet za priznanje in pravično nadomestilo za njihovo intelektualno lastnino
Helmut Loos (Leipzig): Erich Wolfgang Korngold – med zabavno in resno glasbo

Ob 11.00 – 12.20
Vodja: Hartmut Krones
Ingeborg Zechner (Graz): Opereta se sreča z zvočnim filmom: medijske perspektive filmske operete na začetku 30. let
Stefan SchmidlTimur Sijaric (Dunaj): Ambivalenca in transfiguracija: »dunajska trilogija« Willija Forsta in paradigme operete
Luba Kyyanovska (Lvov): Ukrajinska opereta v dvajsetih in tridesetih letih kot ogledalo družbeno-političnih procesov

Ob 13.00 – 13.50
Vodja: Kevin Clarke
Daniel Molnár (Budimpešta): 288 metrov žameta, 16 parov čevljev, 12 rumenih cilindrov, 5 kadi … – Uprizarjanje produkcije »Hallo, Amerika« (1925) v Budimpeškem operetnem gledališču
Ryszard Daniel Golianek (Poznan): Nacionalni stereotipi in politična vprašanja v Poljski poroki (1937) Josepha Beera

Ob 14.00 – 15.15
Vodja: Timur Sijaric
Matthieu Guillot (Strasbourg): Opereta kot kulturni in zgodovinski simptom
Jacques Amblard (Aix–Marseille): Opereta v Marseillu (Francija) v tridesetih letih 20. stoletja: most k novi kulturni industriji. Primer Tina Rossija.
Vita Gruodyte (Vilnius): (Ne)resnost kulture

Petek, 16. april

Ob 9.00 – 10.15
Vodja: Helmut Loos
Michal Ščepán (Bratislava): Opereta na odru Slovaškega narodnega gledališča med letoma 1920 in 1939
Tatjana Marković (Dunaj): Sporna zabava: polemike o opereti v Beogradu, Kraljevini SHS/Jugoslaviji
Fatima Hadžić (Sarajevo): Opereta v Sarajevu med svetovnima vojnama

Ob 10.15-11.10
Vodja: Jernej Weiss
Henrik Neubauer (Ljubljana): Operetno dogajanje v Ljubljani med obema vojnama
Luisa Antoni (Trst): Opereta v Trstu in (mogoče) Gorici

Ob 11.10 – 12.00
Vodja: Darja Koter
Borut Smrekar (Celje–Ljubljana): Marjan Kozina: Majda
Ana Kocjančič (Ljubljana): Scenografija operete na Slovenskem v luči zgodovinske avantgarde

Ob 12.50 – 14.10
Vodja: Borut Smrekar
Manica Špendal (Maribor): Različni pogledi na opereto in njeno recepcijo skozi čas v mariborskem gledališču
Jernej Weiss (Ljubljana–Maribor): Opereta med obema vojnama v Operi Slovenskega narodnega gledališča v Mariboru
Darja Koter (Ljubljana): Operetne predstave v SNG Maribor med obema svetovnima vojnama v luči režijskih prijemov

Ob 14.10 – 15.00
Vodja: Tatjana Marković
Niall O’Loughlin (Loughborough): Opereta na razpotju: Planinska roža Radovana Gobca
Karmen Salmič Kovačič (Maribor): Po sledeh ozadja »mariborske operetne vojne« po drugi svetovni vojni in nadaljnja pot operete v SNG Maribor

Pomembne informacije

Splošni pogoji