Obveščamo vas, da je koncert komornega orkestra Anima Musicae nocoj, 5. avgusta, ob 20.30 zaradi napovedi slabega vremena prestavljen v Slovensko filharmonijo. Vsem imetnikom vstopnic sporočamo, da je zaradi spremembe lokacije potrebna menjava vstopnic. Hvala za razumevanje.
V zaprtih javnih prostorih je obvezna uporaba zaščitne maske ali druge oblike zaščite ustnega in nosnega predela obraza ter razkuževanje rok. Več informacij najdete tukaj.

Paul Claudel, Jacques Lacan: TALKA

Anton Podbevšek Teater
Matjaž Berger, režiser

10. julij 2020
21.00
Preddverje Križank
25€
Rezervni termin v primeru slabega vremena je 11. julij. Končni termin bo določen na dan dogodka in objavljen na ljubljanafestival.si.

Pomembne informacije

Splošni pogoji

Anton Podbevšek Teater

Režija: Matjaž Berger

Glasba: Duo Silence
Kostumografija: Peter Movrin, Metod Črešnar
Scenografija: Sara Slivnik, Dorian Šilec Petek
Avtorstvo projekcij: Iztok H. Šuc, Gašper Vovk

Zasedba:
Anuša Kodelja, Gregor Čušin, Pavle Ravnohrib, Janez Hočevar, Borut Doljšak, Lovro Zafred

Dispozitiv za uprizoritev Talke Paula Claudela je vezan na ultimativno dejanje terorja v človekovi pokrajini, kjer moramo izb{i}rati, da bi skozi radikalno zavrnjen okvir izbire lahko vzniknili z Ne! v novo singularnost … Vprašanje terorja je v zgodbi, ki pritiče žanru melodrame, implicirano z ideološkimi nosilci: državo, Cerkvijo, razrednim bojem, ljubeznijo, ekonomijo in skozi vel – življenje ali denar, svoboda ali smrt, o katerem pravi Jacques Lacan, da je »edini dokaz svobode, ki ga lahko ponudite v okoliščinah, v katerih ste se znašli, prav to, da izberete smrt, saj s tem pokažete, da imate svobodo izbire«. V tej zelo posebni claudelovski pokrajini prevladuje njegov taktilni mojstrski slog – dolg, bogat in neriman verz, v teoriji aklamiran kot verset claudélien.
Claudelova Talka je torej drama o paradoksu izsiljene izbire, v katerem se mora Sygne de Coûfontaine, osrednji lik, na ozadju brutalnosti dogodkov iz francoske revolucije odreči temu, kar predstavlja njeno bit samo, tja do »najintimnejših korenin« {Lacan}. Drama so odvija med Sygnino izbiro in Sygninim ne-, v katerem talka besede z dejanjem svobode in nemo in smrtno grimaso Ne!{gacije} vznikne v novo singularnost.

Anton Podbevšek Teater

Pomembne informacije

Splošni pogoji