Obveščamo vas, da so znani so novi termini in lokacija za predstavo Vsi ptice.
Kupci, ki ste kupili vstopnice za premiero 2. 9., zamenjate vstopnice za nov termin premiere, ki bo 12. 10. 2020 ob 19.00 v Križevniški cerkvi.
Imetniki vstopnic za termine 4. 9., 5. 9., 6. 9., 7. 9. pa lahko zamenjate vstopnico za sledeče termine, ki bodo na novi lokaciji Križevniška cerkev ob 19.00: 13. 10., 14. 10., 31. 10., 14. 11., 22. 11. in 27. 11.
Število vstopnic za posamezen termin je omejeno, za to vam svetujemo čimprejšnjo menjavo vstopnic na Blagajni Križank ali preko e-maila ljubljanafestival@mojekarte.si (potrebno je predložiti vstopnico).

Vse imetnike vstopnic za uprizoritev muzikala Lolita, ki je bila predvidena 24. 8., obveščamo, da je nov termin uprizoritve 30. 11. ob 19.30 v Cankarjevem domu.
Imetnike vstopnic za uprizoritev, ki je bila predvidena 25. 8., obveščamo, da je nov termin uprizoritve 1. 12. ob 19.30 v Cankarjevem domu.
Potrebna je menjava vstopnic, ki jo opravite pri Blagajni Križank.

V kolikor vam nova termina ne ustrezata se prav tako obrnite na Blagajno Križank.

V zaprtih javnih prostorih sta obvezna uporaba zaščitne maske ali druge oblike zaščite ustnega in nosnega predela obraza (šal, ruta ali podobna oblika zaščite, ki prekrije nos in usta) ter razkuževanje rok.

NOČ SLOVENSKIH SKLADATELJEV

34. Slovenski glasbeni dnevi

7. april 2019
19.00
Viteška dvorana, Križanke
BREZPLAČNE VSTOPNICE

Pomembne informacije

Splošni pogoji

Brezplačne vstopnice za koncert si zagotovite na blagajni Križank in na spletni strani www.ljubljanafestival.si

Lara Šalamon, flavta
Jože Kotar, klarinet
Oskar Laznik, saksofon
Milan Nikolić, fagot
Robert Petrič, rog
Jure Gradišnik, trobenta
Tina Žerdin, harfa
Izidor Erazem Grafenauer, kitara

Na sporedu:

B. Arnič Lemež: Pastoralne skice (za harfo)*
D. Beovič: Pet plesov (za klarinet)*
P. Dolenc: Rojstvo – Smrt – Večnost? (za rog)*
T. Habe: Iglice in listi (za klarinet)*
M. Korošec: Stroj (za trobento)*
N. Kuhar: Dve etudi (za klarinet)*
I. Lunder
: Telegram (za saksofon)*
M. Matić: Gravitacija (za kitaro)*
E. Spruk: Ciklus 13. izročil – Spoznanje (za flavto)*
A. Strajnar: Dva selfija (za kitaro)*
M. Strmčnik: Dialogi (za fagot)*
B. Zupančič: Iluzija (Indijansko poletje) (za harfo)*
* krstna izvedba

Danes za promocijo slovenskih skladateljev sistematično skrbi Društvo slovenskih skladateljev. Z ustanovitvijo 22. decembra 1945 je slovenskim glasbenim ustvarjalcem omogočilo redno izvajanje novonastalih del, od leta 1954 z založniško hišo Edicije DSS tudi izdajo glasbenih del, vseskozi pa to strokovno združenje skladateljev uresničuje svoje poslanstvo tudi s koncertno dejavnostjo. Cikel Noči slovenskih skladateljev, ki vselej prinaša krstne izvedbe slovenskih novitet, od sezone 2018/19 umetniško oblikuje priznani slovenski ustvarjalec in pedagog Črt Sojar Voglar. Tokrat bo svoje nove zvočne kreacije predstavilo dvanajst avtorjev, ki bodo obogatili solistični repertoar za osem inštrumentov. Emil Spruk (1960), poznan zlasti kot pozavnist, aranžer in dirigent v Big Bandu RTV Slovenija, je ustvaril skladbo za flavto. Trije avtorji so novo delo napisali za klarinet: uveljavljeni skladatelj in pedagog Tomaž Habe (1947), David Beovič (1977), ki ustvarja tudi scensko glasbo, glasbo za film, prireditve idr., ter Nejc Kuhar (1987), prvenstveno v mednarodnem prostoru dejaven kot skladatelj, kitarist in pedagog. Novo skladbo za saksofon je napisal Igor Lunder (1969), tudi jazz kitarist, dirigent big bandov in pedagog. Maksimiljan Strmčnik (1948), skladatelj in priznani koncertant na inštrumente s tipkami, je izbral fagot; v novi kompoziciji skladatelja, solopevca in glasbenega pedagoga Pavla Dolenca (1968) bo slišati rog; Marijan Korošec (1939) pa je svoj ustvarjalni vzgib namenil trobenti, saj kot nekdanji prvi trobentač osrednjih slovenskih orkestrov ter pedagog odlično pozna to glasbilo. Obe skladateljici, Blaženka Arnič Lemež (1947) ter Brina Zupančič (1953), sicer tudi pianistki in pedagoginji, sta se odločili napisati solistični kompoziciji za harfo, ki tudi uokvirjata koncertni program. Novo delo za kitaro pa je skomponiral skladatelj in kitarist Aleš Strajnar (1947). Interpretacije novitet so zaupane izvrstnim slovenskim glasbenikom mlajše in srednje generacije, ki so se šolali na ljubljanskem Konservatoriju oziroma Glasbeni akademiji, nekateri pa so tudi danes na teh ustanovah dejavni kot mentorji novim generacijam.

Pomembne informacije

Splošni pogoji