Matej Šarc in Ursula Aščić

18. april 2016
19.30
Slovenska filharmonija, Dvorana Slavka Osterca
Prost vstop

Pomembne informacije

Splošno

Obiskovalke in obiskovalce vljudno naprošamo, da ob prihodu na prizorišče prireditev izklopijo mobilne telefone, ure in druge naprave, ki bi z zvočnimi signali lahko motile prireditev.

Na vseh prireditvah Festivala Ljubljana je prepovedano kakršno koli tonsko, video ali fotografsko snemanje.

Za kupljene vstopnice ne vračamo denarja.

Če je prireditev prekinjena zaradi izpada električne energije ali če je prireditev, ki poteka na prostem, prekinjena zaradi vremena oziroma motena zaradi hrupa ali kakšnega drugega zunanjega dejavnika, denarja za kupljene vstopnice ne vračamo.

Če prireditev odpade, lahko vstopnice zamenjate za katero koli drugo prireditev Festivala Ljubljana ali pa vam vrnemo denar, ki ga morate prevzeti v enem mesecu.

Festival Ljubljana si pridržuje pravico do sprememb programa, izvajalcev, prizorišča in ure pričetka dogodka.

V skladu s 13. točko 42. člena Zakona o davku na dodano vrednost v povezavi s 69. členom Pravilnika o izvajanju Zakona o davku na dodano vrednost, DDV za vstopnice Festivala Ljubljana ni obračunan.

Invalidna oseba na invalidskem vozičku ima prost vstop, spremljevalec vstopnico kupi. OBVEZNA predhodna najava: Blagajna Križank, 01 241 60 26/28.

Poletno gledališče Križank

Snežne padavine so v letu 2016 poškodovale streho Poletnega gledališča Križank. Iz navedenega razloga del prizorišča, ki je namenjen občinstvu, trenutno ni pokrit. Sedeži v 9.a, 14. in 15. vrsti, sedeži na balkonih ter sedeži pri kipih in stolpih imajo omejen pogled na oder.

Matej Šarc, oboa
Ursula Aščić, harfa

Na sporedu:

Luciano Berio (1925 – 2003):  Sekvenca II za harfo solo

Matej Bonin (1986):  Monolog za oboo solo*

Heinz Holliger (1939):  Mobile za oboo in harfo

Ivo Petrić (1931):  Pogovori oboe s harfo*

Primož Ramovš (1921 – 1999): Med G in H za oboo in harfo

Larisa Vrhunc (1957): … mirno trajajoče stvari … za oboo in harfo*

* krstna izvedba

Glasbeni večer bodo oblikovali zvoki nenavadne kombinacije oboe in harfe pod prsti in v interpretaciji odličnih glasbenikov. V umetniški dejavnosti oboista Mateja Šarca od nekdaj zaseda pomembno vlogo sodobna glasba. Že več kot dvajset let je član Orkestra Slovenske filharmonije in mednarodno uveljavljenega pihalnega kvinteta Slowind, posveča se tudi pedagoškemu delu in organizaciji glasbenih festivalov. Harfistka Ursula Aščić je po končanem študiju na ljubljanski Glasbeni akademiji odšla še na izobraževanje v tujino. Z odliko je na Kraljevem konservatoriju v Bruslju končala podiplomski študij orkestrskega igranja in solo harfe. Dodatno se je izpopolnjevala še v Lyonu in sodelovala s številnimi orkestri.

 

Na programu so kar tri krstne izvedbe novih del priznanih slovenskih skladateljev. Kot prvega velja omeniti Iva Petrića, letošnjega prejemnika velike Prešernove nagrade za življenjsko delo, ki postavlja krono  številnim Petrićevim pomembnim nagradam. Petinosemdesetletni skladatelj je zelo zaznamoval glasbeno življenje na Slovenskem, saj je poleg plodnega ustvarjanja z več kot 200 deli za najrazličnejše zasedbe deloval tudi kot ustanovitelj in vodja Ansambla Slavko Osterc, umetniški vodja Slovenske filharmonije, dolgoletni vodja založniške hiše Edicije DSS. Medtem ko se je Petrić odločil napisati za priložnost tega koncerta noviteto, v kateri se inštrumenta pogovarjata, pa je Matej Bonin ustvaril solistični monolog za oboo. 29-letni skladatelj že uživa zavidljivo prepoznavnost v domačem in mednarodnem prostoru. Njegova dela so bila izvedena na različnih uglednih festivalih, pisal je tudi že po naročilu enega najvidnejših ansamblov za sodobno glasbo, Ensemble Modern, Boninov simfonični prvenec Cancro pa je leta 2015 zmagal na mednarodni skladateljski tribuni Rostrum. Tudi skladateljica Larisa Vrhunc je večkrat prejela najvišje nagrade na mednarodnih kompozicijskih tekmovanjih. Deluje v Ljubljani in se posveča tudi pedagoškemu delu kot profesorica za teorijo glasbe na Oddelku za muzikologijo Filozofske fakultete v Ljubljani. Večer pretežno slovenske sodobne glasbe zajema še leta 1982 napisano delo Med G in H začetnika slovenske avantgarde Primoža Ramovša. Slišati pa bo še dve solistični deli – starejšo skladbo Mobile iz leta 1962 izvrstnega oboista in skladatelja Heinza Holligerja ter drugo iz znamenite serije Sekvenc Luciana Beria.

 

Foto galerija

Pomembne informacije

Splošno

Obiskovalke in obiskovalce vljudno naprošamo, da ob prihodu na prizorišče prireditev izklopijo mobilne telefone, ure in druge naprave, ki bi z zvočnimi signali lahko motile prireditev.

Na vseh prireditvah Festivala Ljubljana je prepovedano kakršno koli tonsko, video ali fotografsko snemanje.

Za kupljene vstopnice ne vračamo denarja.

Če je prireditev prekinjena zaradi izpada električne energije ali če je prireditev, ki poteka na prostem, prekinjena zaradi vremena oziroma motena zaradi hrupa ali kakšnega drugega zunanjega dejavnika, denarja za kupljene vstopnice ne vračamo.

Če prireditev odpade, lahko vstopnice zamenjate za katero koli drugo prireditev Festivala Ljubljana ali pa vam vrnemo denar, ki ga morate prevzeti v enem mesecu.

Festival Ljubljana si pridržuje pravico do sprememb programa, izvajalcev, prizorišča in ure pričetka dogodka.

V skladu s 13. točko 42. člena Zakona o davku na dodano vrednost v povezavi s 69. členom Pravilnika o izvajanju Zakona o davku na dodano vrednost, DDV za vstopnice Festivala Ljubljana ni obračunan.

Invalidna oseba na invalidskem vozičku ima prost vstop, spremljevalec vstopnico kupi. OBVEZNA predhodna najava: Blagajna Križank, 01 241 60 26/28.

Poletno gledališče Križank

Snežne padavine so v letu 2016 poškodovale streho Poletnega gledališča Križank. Iz navedenega razloga del prizorišča, ki je namenjen občinstvu, trenutno ni pokrit. Sedeži v 9.a, 14. in 15. vrsti, sedeži na balkonih ter sedeži pri kipih in stolpih imajo omejen pogled na oder.