KONCERTNI ATELJE DRUŠTVA SLOVENSKIH SKLADATELJEV

34. Slovenski glasbeni dnevi

8. april 2019
19.30
Viteška dvorana, Križanke
BREZPLAČNE VSTOPNICE

Pomembne informacije

Splošno

Obiskovalke in obiskovalce vljudno naprošamo, da ob prihodu na prizorišče prireditev izklopijo mobilne telefone, ure in druge naprave, ki bi z zvočnimi signali lahko motile prireditev.

Na vseh prireditvah Festivala Ljubljana je prepovedano kakršno koli tonsko, video ali fotografsko snemanje.

Za kupljene vstopnice ne vračamo denarja.

Če je prireditev prekinjena zaradi izpada električne energije ali če je prireditev, ki poteka na prostem, prekinjena zaradi vremena oziroma motena zaradi hrupa ali kakšnega drugega zunanjega dejavnika, denarja za kupljene vstopnice ne vračamo.

Če prireditev odpade, lahko vstopnice zamenjate za katero koli drugo prireditev Festivala Ljubljana ali pa vam vrnemo denar, ki ga morate prevzeti v enem mesecu.

Festival Ljubljana si pridržuje pravico do sprememb programa, izvajalcev, prizorišča in ure pričetka dogodka.

V skladu s 13. točko 42. člena Zakona o davku na dodano vrednost v povezavi s 69. členom Pravilnika o izvajanju Zakona o davku na dodano vrednost, DDV za vstopnice Festivala Ljubljana ni obračunan.

Invalidna oseba na invalidskem vozičku ima prost vstop, spremljevalec vstopnico kupi. OBVEZNA predhodna najava: Blagajna Križank, 01 241 60 26/28.

Poletno gledališče Križank

Snežne padavine so v letu 2016 poškodovale streho Poletnega gledališča Križank. Iz navedenega razloga del prizorišča, ki je namenjen občinstvu, trenutno ni pokrit. Sedeži v 9.a, 14. in 15. vrsti, sedeži na balkonih ter sedeži pri kipih in stolpih imajo omejen pogled na oder.

Brezplačne vstopnice za koncert si zagotovite na blagajni Križank in na spletni strani www.ljubljanafestival.si

Maja Rome, viola 
Anja Gaberc, harfa
Simon Klavžar, tolkala

Na sporedu:
M. Bonin: Shimmer VII (za harfo, tolkala in violo)*
H. Holliger: Arioso in Passacaglia (za solo harfo)
G. Ligeti: Sonata (za solo violo)
I. Majcen: Bits & Pieces* (za violo, harfo in tolkala)
M. Matić: Between Eardrums (za harfo in tolkala)*
P. Šavli: Personae (za solo marimbo)
L. Vrhunc: Gama (za violo in harfo)
* krstna izvedba

Cikel Koncertni atelje Društva slovenskih skladateljev je najstarejša redna koncertna dejavnost tega stanovskega in strokovnega združenja, saj nepretrgano poteka od 1965. V zadnjih letih ga umetniško oblikuje mednarodno priznana skladateljica Nina Šenk, ki v programe izbranih slovenskih novitet kot tudi slovenskih glasbenih del polpretekle zgodovine uvršča še tehtna tuja sodobna dela. Tokrat sta to skladbi Arioso in Passacaglia za harfo uglednega švicarskega skladatelja, oboista in dirigenta Heinza Holligerja (1939), ki bo letos dopolnil 80. življenjski jubilej, ter Sonata za violo inventivnega Györgya Ligetija (1923–2003), enega najvplivnejših skladateljev 20. stoletja. Na marimbi bo zazvenelo leta 1997 nastalo delo Personae skladatelja Petra Šavlija (1961). Avtor je po diplomi iz kompozicije na Akademiji za glasbo nadaljeval študij na univerzi Yale v ZDA, doktoriral pa na ameriški univerzi Cornell. Poznan je kot melodik, ki gradi strukturo glasbenih del na dodelani harmonski zasnovi. Larisa Vrhunc (1967) pri komponiranju v premišljen formalni plan vnaša zvočno gradivo v subtilnem glasbenem jeziku. Iz kompozicije se je izobraževala na visokošolskih glasbenih ustanovah v Ljubljani, Ženevi in Lyonu ter na številnih mednarodnih mojstrskih tečajih. Kompozicijo Gama je napisala izvirno za violo in klavir leta 1998, klavirski part bo zvenel prirejen za harfo. Krstno bodo zazvenele tri novitete. Shimmer VII. je sedma v nizu skladb Mateja Bonina (1986) s tem naslovom. Izvirni avtor, ki je končal Akademijo za glasbo v Ljubljani in se izpopolnjeval v tujini, sodi med prepoznavne slovenske skladatelje na mednarodnih festivalih sodobne glasbe. Bits & Pieces je delo na Nemškem živečega in delujočega skladatelja Igorja Majcna (1952), ki je po diplomi na ljubljanski Akademiji za glasbo končal podiplomski študij v Freiburgu in se tam ustalil. Maja Matić (1987) je po končanem Konservatoriju za glasbo in balet Ljubljana, smer jazz klavir, nadaljevala študij kompozicije in aranžiranja v Rotterdamu. Poleg komponiranja z vnašanjem jazzovskih prvin izraža svojo kreativnost tudi v razvijanju inovativnih pristopov poučevanja klavirja in kompozicije otrok ter odraslih. Skladbe bodo poustvarili uveljavljeni koncertanti, ki so obenem dejavni kot pedagogi na dveh osrednjih glasbenih ustanovah, ki sta v središču tokratnih Slovenskih glasbenih dnevov: Maja Rome je docentka na Akademiji za glasbo Ljubljana, prav tako Simon Klavžar, ki je tudi profesor na Konservatoriju za glasbo in balet Ljubljana, kjer poučuje tudi Anja Gaberc.

Pomembne informacije

Splošno

Obiskovalke in obiskovalce vljudno naprošamo, da ob prihodu na prizorišče prireditev izklopijo mobilne telefone, ure in druge naprave, ki bi z zvočnimi signali lahko motile prireditev.

Na vseh prireditvah Festivala Ljubljana je prepovedano kakršno koli tonsko, video ali fotografsko snemanje.

Za kupljene vstopnice ne vračamo denarja.

Če je prireditev prekinjena zaradi izpada električne energije ali če je prireditev, ki poteka na prostem, prekinjena zaradi vremena oziroma motena zaradi hrupa ali kakšnega drugega zunanjega dejavnika, denarja za kupljene vstopnice ne vračamo.

Če prireditev odpade, lahko vstopnice zamenjate za katero koli drugo prireditev Festivala Ljubljana ali pa vam vrnemo denar, ki ga morate prevzeti v enem mesecu.

Festival Ljubljana si pridržuje pravico do sprememb programa, izvajalcev, prizorišča in ure pričetka dogodka.

V skladu s 13. točko 42. člena Zakona o davku na dodano vrednost v povezavi s 69. členom Pravilnika o izvajanju Zakona o davku na dodano vrednost, DDV za vstopnice Festivala Ljubljana ni obračunan.

Invalidna oseba na invalidskem vozičku ima prost vstop, spremljevalec vstopnico kupi. OBVEZNA predhodna najava: Blagajna Križank, 01 241 60 26/28.

Poletno gledališče Križank

Snežne padavine so v letu 2016 poškodovale streho Poletnega gledališča Križank. Iz navedenega razloga del prizorišča, ki je namenjen občinstvu, trenutno ni pokrit. Sedeži v 9.a, 14. in 15. vrsti, sedeži na balkonih ter sedeži pri kipih in stolpih imajo omejen pogled na oder.