Pomembne informacije
Pavle Krstić, klavir
Program:
F. Chopin: Scherzo v b-molu št. 2, op. 31
R. Schumann: Sonata v g-molu št. 2, Op. 22
S. Rahmaninov: 6 Glasbenih trenutkov, op. 16
***
Petar Pejčić, violončelo
Pavle Krstić, klavir
Program:
R. Schumann: 5 Skladb v ljudskem slogu, op. 102
D. Šostakovič: Sonata za violončelo in klavir v d-molu, op. 40
Srbski pianist Pavle Krstić (1998) od leta 2013 študira v razredu Pavla Gigilova na salzburškem Mozarteumu. Že pri 10 letih je prvič nastopil z orkestrom, pri 17 je nastopil na svetovni pianistični konferenci v Novem Sadu z obema Chopinovima klavirskima koncertoma z Ansamblom Stanislav Binički Ministrstva za obrambo pod vodstvom Pavleta Medakovića, igral je tudi z Ukrajinsko nacionalno filharmonijo pod taktirko Mikola Djadjura. Pri svojih 12 je imel prvi solistični recital. Koncertiral je v Srbiji, Črni gori, Avstriji, Italiji, Španiji, Švici, Lihtenštajnu, Rusiji, Ukrajini, Kazahstanu in na Hrvaškem. Sodeloval je na glasbenih festivalih in poletnih akademijah, kot so Vienna Young Pianists, Astana Piano Passion, Next Generation, International Mendelssohn Academy v Leipzigu, Accademia Internazionale di Musica di Cagliari, Wilhelm Kempff Academy v Positanu, Mozarteum International Summer Academy v Salzburgu idr. Na mojstrskih tečajih se je izpopolnjeval pod mentorstvom profesorjev, kot so Pavel Gililov, Christiane Karajeva, Andrea Bonatta, Arbo Valdma, Tatjana Zelikman, Natalia Troull, Siegfried Mauser, Rita Kinka. Je dobitnih približno 30 nagrad in priznanj na domačih in mednarodnih tekmovanjih. V letu 2016 je prejel nagrado ArtLink – Société Générale kot najbolj obetaven mladi glasbeni umetnik Srbije.
Petar Pejčić (2002) se je že pri štirih letih začel učiti violončelo pri Judit Niderholcer Josifoska v Beogradu. Trenutno obiskuje Visoko šolo za glasbo in gledališče v Leipzigu v razredu Petra Brunsa in glasbeno gimnazijo v Dresdnu. Od leta 2008 pobira prve nagrade na tekmovanjih v domači Srbiji, je tudi nagrajenec mednarodnih tekmovanj Aleksander Glazunov v Parizu, Liezen v Avstriji, Heran na Češkem. Prvi solistični koncert je zaigral z devetimi leti. Udeležil se je beograjskega Cello Festa in poglabljal znanje na mojstrskih tečajih pri profesorjih, kot so Xenia Janković, David Starkweder, Dragan Djordjević. Sodeloval je na seminarjih glasbenega cikla mladih talentov ArtLink – Société Générale pod mentorstvom Jana Voglerja, na Orkesterkampu igral pod taktirko Ivana Meylemansa, na mojstrskih tečajih v Neuhardenbergu se izpopolnjeval pri Miri Wang, Janu Voglerju in Anttiju Siirali, v Bernu pa je bil na seminarju pri Petru Brunsu. Na festivalu Moritzburg je igral v več zasedbah in kot solist. Z Ansamblom Stanislav Binički Ministrstva za obrambo je izvajal Saint-Saënsov Koncert za violončelo in orkester, kar je tudi posneto na zgoščenki revije Muzika klasika. S Komornim orkestrom Ljubica Marić iz Beograda je izvajal Rococo variacije. Leta 2017 je igral Lalojev Koncert za violončelo s Simfoničnim orkestrom Beograjskega radia pod taktirko Jacopa Siparija.