LJUBLJANSKI GODALNI KVARTET

 
 
 
 
22. julij 2023
20.00
Križevniška cerkev, Križanke
19 €
  Ogled video posnetka

Pomembne informacije

Splošni pogoji

Opomba: Informacije se nanašajo na dogodek v preteklosti. Za najnovejše informacije preverite naš koledar.

Vse imetnike vstopnic za koncert Ljubljanskega godalnega kvarteta, ki je bil predviden 22. julija, obveščamo, da je iz Viteške dvorane Križank prestavljen v Križevniško cerkev. Zaradi spremembe lokacije je potrebna menjava vstopnic.

Kupce, ki so kupili vstopnice pri blagajni Križank prosimo, da se oglasijo osebno in s seboj prinesejo originalne vstopnice ter račun. Vljudno prosimo, da kupci, ki ste nakup opravili preko spleta ali na drugih Eventimovih prodajnih mestih na blagajna@ljubljanafestival.si posredujete številko naročila ali fotografijo kupljenih vstopnic (vidna naj bo črtna koda) in podatke za vračilo kupnine (ime in priimek, naslov, telefonsko številko in številko transakcijskega računa).

Tim Skalar Demšar, violina
Vivijana Rogina, violina
Roberto Papi, viola
Maruša Turjak Bogataj, violončelo

Program:
M. Kogoj, prir. F. Avsenek: Andante za violino
J. Haydn: Godalni kvartet v D-duru, op. 64, št. 5, “Škrjanec”
***
A. Dvořák: Godalni kvartet št. 12 v F-duru, op. 96, “Ameriški”

Ljubljanski godalni kvartet je ime, ki je v slovenskem glasbenem prostoru navzoče že skoraj 70 let. Na letošnjem festivalu se bo javnosti predstavil v novi zasedbi, ki jo bodo sestavljali Tim Skalar Demšar, ki se je med študijem prebil v vrh mladih violinistov in komornih glasbenikov, Vivijana Rogina, ki je med študijem posegala po najvišjih nagradah, danes pa koncertira v različnih komornih zasedbah, Roberto Papi, ki kot komorni glasbenik redno nastopa na festivalih doma in v tujini, in večkrat nagrajena Maruša Turjak Bogataj, ki je od leta 2015 solo čelistka Simfoničnega orkestra RTV Slovenija. Slišati bo mogoče stilsko raznolik repertoar, začenši s skladbo vodilnega slovenskega avantgardnega skladatelja med letoma 1919 in 1922 Marija Kogoja. Njegova dela uvrščamo v ekspresionizem, ki ga je dopolnjeval s poznoromantičnimi prvinami. Sledilo bo delo Josepha Haydna, ki velja za očeta tako simfonije kot godalnega kvarteta. Haydn je ta žanr, ki temelji na prepletu štirih bolj ali manj enakovrednih glasov, uveljavil in vplival na njegov razvoj. Program bo sklenil Dvořákov z ameriško glasbo navdihnjeni kvartet, ki velja za prelomno delo v skladateljevem komornem ustvarjanju.

Pomembne informacije

Splošni pogoji