Program:
F. Schubert: Godalni trio v B-duru, D. 471
G. Rossini: Duet za violončelo in kontrabas v D-duru
G. Enescu: Koncertna skladba za violo in klavir
L. Montag: Extreme za klavir in kontrabas
Z. Kodály: Madžarski plesi (3) za violino in klavir (Kállai kettos)
E. Tabakov: Motivi za solistični kontrabas
L. van Beethoven: Serenada za violino, violo in violončelo v D-duru, op. 8
Komorna glasba označuje glasbo z manjšo zasedbo, ki je namenjena izvajanju v domačem, zasebnem ali manjšem okolju. Sprva je bila izvajana predvsem v plemiških salonih, po vzponu meščanstva pa je postala bolj razširjena oblika socializacije. Eno od pomembnejših središč komorne glasbe je bil Dunaj, kjer sta delovala Beethoven in Schubert, ki sta močno vplivala na razvoj te zvrsti. Poleg njunih del bomo slišali skladbo njunega vrstnika Rossinija, skladbi treh predstavnikov 20. stoletja, Enescuja, Montaga in Kodalyja, ter nekoliko novejše delo Tabakova. Široki repertoar bo zazvenel v izvedbi violinistke Latice Honde-Rosenberg, ene izmed prvih predstavnic mlade generacije, violista Hartmuta Rohdeja, ki slovi po slogovni vsestranskosti, čelista Jensa-Petra Maintza, cenjenega komornega glasbenika in solista, kontrabasista Ricka Stotijna, neutrudnega promotorja svojega inštrumenta in njegovih neskončnih možnosti, pianistke Zsuzse Bálint, ljubiteljice klasičnega repertoarja in tanga, mladega pianista Kena Nakasakoja, prejemnika več prestižnih nagrad, in pianista Evgenija Sinajskega, uveljavljenega solista in profesorja komorne glasbe ter uradnega korepetitorja na Dunajskem konservatoriju.