Pomembne informacije
Program:
Johann Sebastian Bach
Sedaj pridi, Odrešenik narodov, BWV 659
Pasijon po Mateju, BWV 244 (izbor arij in zborov)
Koncert za dva klavirja v C-duru, BWV 1061
Pasijon po Mateju, BWV 244 (izbor arij in zborov)
Dovolj imam, BWV 82
Srce in usta, dejanje ter življenje, BWV 147
Goldbergove variacije, BWV 988
Marko Hatlak se na svoji pestri umetniški poti že vrsto let posveča prenosu mojstrovin Johanna Sebastiana Bacha v zvočni svet harmonike. Za Zimski festival je skupaj z vsestranskima Bernardo in Marcosom Finkom, ki slovenski glasbeni prostor že vrsto let bogatita s premišljenimi izvedbami tako baročne kot romantične glasbe, ter štirimi vrhunskimi instrumentalisti pripravil edinstven večer, posvečen priredbam Bachovih vokalnih del. V redko slišani zvočni kombinaciji flavte, klavirja, violine in kontrabasa bodo nastopili Eva Nina Kozmus, zmagovalka tekmovanja Evrovizijski mladi glasbenik leta 2010, Aleksandra Pavlovič, izkušena pianistka ter cenjena komorna glasbenica in pedagoginja, nagrajena violinistka mlajše generacije Jelena Pejić, ki sodeluje s številnimi uglednimi sestavi v širši regiji, ter Stevan Jovanović, namestnik vodje sekcije kontrabasistov v Orkestru Slovenske filharmonije, ki je bil leta 2023 razglašen za najboljšega mladega umetnika Srbije. Da bo doživetje Bachovih pretanjenih večglasij resnično popolno, se bo izvajalcem pridružil tudi tridesetčlanski Zbor Glasbene matice Ljubljana.
Koncertni spored namenja posebno pozornost skrbno zasnovani dramaturgiji dogodka. V izvedbi Marka Hatlaka bomo sprva slišali luteranski koral, ki ga je Bach nemalokrat uporabil v različnih delih. Sledile bodo izbrane točke iz baročne mojstrovine Pasijon po Mateju, osrednjo vlogo pa bo zasedel Bachov Koncert za dva čembala v C-duru, ki ga je skladatelj v izvirniku namenil dvema inštrumentoma s tipkami, tokrat bo zazvenel v zlitju koncertnega klavirja s harmoniko. Po vrnitvi k dramatični pripovedi o Kristusovem križanju bodo dramaturški lok zaokrožili izseki iz dveh kantat. Koncert se bo končal tako, kot se je začel: z intimno začetno arijo iz Goldbergovih variacij na solistični harmoniki. Zares celostno zamišljen večer, poln Bachove brezčasne glasbe, ki že stoletja navdihuje skladatelje, glasbenike in poslušalce.
Pomembne informacije
Sorodni dogodki
februar
torek
19.30
Slovenska filharmonija