Glasba: Igor Stravinski
Baletni ansambel SNG Maribor
Asistent koreografa: Gaj Žmavc
Scenograf: Marko Japelj
Kostumograf: Leo Kulaš
Oblikovalec luči: Tomaž Premzl
SVATBA
Zasedba:
Pevski solisti:
Andreja Zakonjšek Krt, sopran
Dada Kladenik, alt
Tim Ribič, tenor
Janko Volčanšek, bas
Plesalci:
Nevesta: Monja Obrul
Ženin: Tamas Darai
Nevestina mama: Evgenija Koškina
Ženinov oče: Sergiu Moga
Lažna nevesta: Sytze Jan Luske
Tea Bajc, Beatrice Bartolomei, Olesja Hartmann Marin, Tijuana Križman Hudernik, Asami Nakašima, Ema Perić, Mirjana Šrot, Mina Radaković, Davide Buffone, Matteo Magalotti, Tomaž Viktor Abram Golub, Lucio Mautone, Yuya Omaki, Andrea Schifano, Christopher Thompson, Maro Vranaričič*
*Konservatorij za glasbo in balet Maribor
Pianisti: Sofia Ticchi, Stefan Pajanović, Kristina Golob & Tomaž Zamuda
Zbor Opere SNG Maribor
Zborovodkinja: Zsuzsa Budavari Novak
POSVETITEV POMLADI
Oblikovalca zvoka: Gregor Mendaš
Zasedba:
Izbrana: Evgenija Koškina
Tijuana Križman Hudernik, Catarina de Meneses, Asami Nakašima, Mirjana Šrot, Tea Bajc
Davide Buffone, Tamas Darai, Tomaž Viktor Abram Golub, Sytze Jan Luske, Matteo Magalotti, Yuya Omaki
Simfonični orkester SNG Maribor
Praizvedbo baleta Posvetitev pomladi skladatelja Igorja Stravinskega je v Parizu leta 1913 spremljal škandal. Koreografija Vaclava Nižinskega, v kateri je upodobil človekovo prvinskost in njegovo skrivnostno povezanost z zemljo, se je ob utripajoči glasbi nepravilnih ritmičnih poudarkov, polni disonanc, takratnemu občinstvu zdela nerodna in do kraja absurdna. Z večjim entuziazmom so gledalci sprejeli deset let mlajši balet Stravinskega Svatba, katerega vsebina je prav tako vezana na obred odhoda neveste iz domače hiše, ki ga sklene svatba. Stravinski je folklorni idiom ruskega podeželja upodobil v vokalno-instrumentalnem delu, prvo koreografijo zanj pa je ustvarila Bronislava Nižinska – sestra Vaclava Nižinskega. Koreografiji tokratnih izvedb sta delo Edwarda Cluga, prejemnika številnih nagrad (med njimi je nominacija projekta Quattro za rusko nagrado zlata maska), ki s svojim delom že vrsto let bogati tudi slovensko kulturo. Clugovi stvaritvi izvirata iz hermetične koreografije Nižinskega in njene “moteče” naprednosti, s čimer se je mednarodno uveljavljeni romunski plesalec in koreograf poklonil Nižinskemu in njegovi vlogi v razvoju sodobne plesne umetnosti.