Pomembne informacije
FEE SUZANNE DE RUITER, mezzosopran
RAKHADIN YARMETOV, klavir
GREGOR RAVNIK, tenor
TANJA ŠTERMAN, klavir
Na sporedu:
R. Schumann: 6 Pesmi Nikolausa Lenaua in Rekviem, op. 90
II. Meine Rose
R. Hahn: Benetke
II. La Barcheta
III. L’avertimento
A. Vivaldi: »Vedrò con mio diletto«, arija Anastasia iz opere Il Giustino
P. I. Čajkovski: 7 Romanc, op. 47
VII. Ja li v polje da ne travuška bila?
K. Weill: Wie lange noch?
F. Obradors: Canciones Clásicas Españolas III
VI. El vito
***
J. Massenet: Poème d’avril, op. 14
I. Prélude
II. Sonnet matinal
III. Voici que les grans lys
IV. Riez-vous
V. Vous aimerez demain
VI. Que l’heure est donc brève
VII. Sur la source
VIII. Adieu (Complainte)
A. Lajovic: Serenada
A. Lajovic: Nočne poti
P. I. Čajkovski: »Kuda, kuda vi udalilis«, arija Lenskega iz opere Jevgenij Onjegin
Fee Suzanne de Ruiter je začela peti pri desetih v Nizozemskem otroškem zboru. Kot članica zbora je izvajala glasbena dela v razponu od Bachovega Pasijona sv. Mateja do Mahlerjeve Osme simfonije in Straussove opere Žena brez sence ter tudi druga dela. Te čarobne izkušnje so jo navdihnile in navdušile, da je začela študirati klasično petje. Nizozemska mezzosopranistka je trenutno v tretjem letniku na Amsterdamskem konservatoriju pri profesorici S. Hunnego. Pred kratkim je nastopila v vlogi Eve v Stockhausnovi operi Montag aus Licht. Poleg sodobne glasbe se je Fee Suzanne specializirala za repertoar samospevov, zgodnjo glasbo in opero. Njena naslednja vloga bo Carattaco v istoimenski operi J. C. Bacha. Leta 2017 se je prebila v program mladih talentov Classic Young Masters in prejela nagrado občinstva.
Rahadin Jarmetov se je pri petnajstih odločil za študij glasbe na eni od glasbenih šol v moskovski regiji. V letih učenja je spoznal svojo povezanost z glasbo in umetnostjo. Trenutno študira klavir na Amsterdamskem konservatoriju pri profesorju N. Grubertu. Rahadina so v umetniški in fascinantni Amsterdam pripeljali ljubezen do drugačnega glasbenega žanra, zanimiva križanja med različnimi umetnostmi ter želja, da bi na področju, ki je sicer že preizkušeno in uveljavljeno, ustvaril nekaj nenavadnega, izjemnega in edinstvenega. Z velikim zanimanjem se posveča različnim glasbenim zvrstem – klasiki z igranjem solistične in komorne glasbe, sodobni in eksperimentalni glasbi z improviziranjem z elektroniko ter glasbenimi učinki – in nastopa na vrsti glasbenih prizorišč v Rusiji, na Nizozemskem in drugje.
Gregor Ravnik je trenutno študent šestega letnika Medicinske fakultete v Ljubljani in podiplomskega študija solopetja na Akademiji za glasbo v Ljubljani pri red. prof. P. Brodnik. Prejel je številna priznanja: leta 2010 se je udeležil državnega tekmovanja ter na regijski in državni ravni osvojil zlato priznanje in posebno nagrado za najbolj obetavnega pevca v kategoriji 1.A, leta 2011 je navdušil na mednarodnem tekmovanju v Hercegnovem in dosegel sto točk ter posebno nagrado za obetavnega mladega pevca, leta 2012 je za izjemne dosežke na glasbenem področju prejel priznanje violinski ključ Glasbene šole Koper in leta 2013 ponovno navdušil na mednarodnem tekmovanju v Hercegnovem, kjer je dosegel največ točk v vseh kategorijah za moški glas ter si s tem prislužil še posebno nagrado, ki jo podeljuje festival najboljšim pevcem: štipendijo za mednarodni festival Oper Oder-Spree v Nemčiji. Marca 2016 je na državnem tekmovanju Temsig osvojil zlato priznanje in tretjo nagrado. Istega meseca je sodeloval kot solist pri izvedbi Bachovega Janezovega pasijona, pod vodstvom prof. Marka Vatovca. Marca 2019 je osvojil prvo mesto in sto točk na državnem tekmovanju Temsig, maja istega leta pa je debitiral v SNG Opera in balet v Ljubljani z vlogo Normana v operi Lucia di Lammermoor.
Pianistka Tanja Šterman je leta 1995 diplomirala na Akademiji za glasbo v Ljubljani v razredu red. prof. D. Tomšič Srebotnjak, pri kateri je leta 2001 končala tudi podiplomski študij. Po diplomi se je dve leti izpopolnjevala na Visoki šoli za glasbo v Budimpešti. Svoje znanje je poglabljala tudi na mednarodnih mojstrskih tečajih pri znanih profesorjih. Med študijem je prejela eno prvo nagrado in dve drugi na tekmovanjih mladih glasbenikov Slovenije, leta 1993 pa Prešernovo nagrado Akademije za glasbo. Za seboj ima številne samostojne recitale in komorne koncerte. Kot solistka je trikrat nastopila z Orkestrom Slovenske filharmonije, leta 1994 pa tudi s Komornim orkestrom iz Padove. Zaposlena je kot umetniška sodelavka na Akademiji za glasbo v Ljubljani.