Pomembne informacije
Fagotist Luka Mitev, rojen leta 1997 v Postojni, se je začel učiti fagot pri očetu Zoranu Mitevu. Že na prvih nastopih in tekmovanjih je opozoril nase s prepričljivo igro in visokimi odličji. Že kot dvanajstletnik je prvič nastopil kot solist s pihalnim orkestrom Logatec. Pozneje je kot solist nastopil tudi z Obalnim komornim orkestrom in Godalnim orkestrom GŠ Postojna, s katerima je izvedel Vivaldijev Koncert za fagot in orkester v d-molu. Udeležil se je več državnih tekmovanj in dosegal visoke rezultate. V sezoni 2012/2013 je kot finalist opravil avdicijo za Mladinski orkester Evropske unije (EUYO), v sezoni 2013/2014 pa je bil sprejet na njihovo poletno šolo. Med poletjem 2015 se je udeležil orkestra European Music Campus, ki je deloval skupaj z orkestrom EUYO in je imel sedež v Avstriji. V ciklu Mladi virtuozi je že nastopil z odmevnim in pozitivno ocenjenim recitalom. Za sezono 2016 je kot glasbenik na rezervni listi opravil avdicijo za sloviti Mladinski orkester Gustava Mahlerja. Je eden izmed petih finalistov projekta Za njimi stojimo, ki so igrali s Simfoničnim orkestrom RTV Slovenija. Leta 2014 je prejel Škerjančevo nagrado KGBL za izjemne uspehe na področju glasbe. Krstno je izvedel skladbo Cobra, ki jo je prav zanj napisal priznan mladi skladatelj Leon Firšt. Udeležil se je številnih seminarjev priznanih profesorjev, kot so: M. Tavernaro, B. Boganyi, R. Gillinger, G. Núñez, G. Mandolesi, E. Pahud, S. Canuti, A. Zucco, M. Postinghel. Je dijak 4. letnika Konservatorija za glasbo in balet Ljubljana.
Pandelina Atanasova se je rodila v Kavadarcih v Makedoniji, kjer je tudi začela svojo glasbeno pot. Po petih letih je izobraževanje nadaljevala na DMBUC Ilija Nikolovski-Luj v Skopju pri Snežani Anastasovi Čadikovski. Trenutno končuje študij na Akademiji za glasbo v Ljubljani pri Dubravki Tomšič Srebotnjak, lani pa je v sklopu izmenjave Erasmus študirala na Kraljevem konservatoriju v Bruslju v razredu Daniela Blumenthala. Svoje znanje je izpopolnjevala še na mednarodnih poletnih šolah in seminarjih pri B. Romanovu, L. Romanov, A. Dievu, J. Mihajlovič, V. Mlinariču, Š. K. Aleksandrovni, A. Dukovu, N. Tomič, O. Kernu in R. Dalibaltayanu. Na makedonskih državnih in regijskih tekmovanjih je osvojila pet prvih nagrad in dve drugi, na mednarodnih tekmovanjih mladih pianistov v Makedoniji, Srbiji, Bolgariji, na Hrvaškem, v Franciji in ZDA pa devetnajst nagrad, med njimi osem prvih. Kot solistka in komorna glasbenica je nastopila na številnih koncertih v Makedoniji, ZDA, Rusiji, Bolgariji, Srbiji, Sloveniji, na Češkem in Hrvaškem ter imela solistične recitale v Kavadarcih in Skopju. Trikrat je kot solistka nastopila z Orkestrom Makedonske filharmonije (2004, 2009, 2013), leta 2012 z Orkestrom Slovenske filharmonije. Leta 2015 je z Orkestrom SNG Maribor izvedla Ravelov Koncert za klavir in orkester v G-duru v Mariboru in Ljubljani ter nastopila z Orkestrom Akademije za glasbo v Ljubljani. Za izvedbo Beethovnovega Koncerta za klavir in orkester št. 2 je prejela Prešernovo nagrado Akademije za glasbo.
Eva Erjavec, rojena leta 1996 v Ljubljani, se je s kljunasto flavto seznanila pri sedmih letih, ko se je na glasbeni šoli v Trbovljah izobraževala pri Vilmi Lučič, pozneje pa pri Barbari Černe in Antonu Šemrovu. Po končani nižji glasbeni šoli se je vpisala na Konservatorij za glasbo in balet v Ljubljani, kjer je z glavnim predmetom kljunasta flavta pri Mateji Bajt šolo obiskovala nadaljna štiri leta. Po glasbeni maturi, ki jo je opravila z odliko, je bila junija 2015 sprejeta na Akademijo za glasbo v Ljubljani pri isti profesorici. Redno se udeležuje seminarjev in izobraževanj za kljunasto flavto (Festival stare glasbe Musica Locopolitana, Festival Radovljica, mojstrski tečaj s Katharino Lugmayr v okviru festivala Emona …), prejela pa je tudi več priznanj na državnem tekmovanju TEMSIG: leta 2010 srebrno plaketo, leta 2013 kot solistka zlato priznanje in prvo nagrado, leta 2015 kot članica komorne zasedbe La Dolce Fiamma zlato plaketo ter leta 2016 prvo nagrado in zlato plaketo.
Alberto Busettini že od mladih nog goji veliko zanimanje za čembalo in staro glasbo. To strast je zlahka spremenil v poklic in življenje: po diplomi z odliko v Italiji se je na Nizozemskem osredotočil na čembalo, generalbas in baročni orkester, nato pa se je izpopolnjeval pri Christophu Roussetu na akademiji Chigiana. Z več sto koncerti po Evropi je Busettini cenjen solist in dirigent, ki nastopa z različnimi zasedbami stare glasbe, kot so Contrarco Baroque Ensemble, Venice Baroque Orchestra in Opera Stravagante, in sicer po festivalih stare glasbe, med drugim Grandezze e Meraviglie, Alte Musik Live Berlin, Festival Monteverdi, Musikfest Kreuth, Wunderkammer, Festival delle Ville Venete, z mnogimi priznanimi umetniki, kot so Alfredo Bernardini, Sara Mingardo, Stefano Montanari, Silvia Frigato, Anna Fusek, Sergey Malov, Angelo Manzotti, Michael Radulescu, Filippo Maria Bressan, Gabriele Cassone. Pogosto nastopa na izvirnih inštrumentih, kot na primer na Walterjevem čembalu (1696) v Tolmezzu in Collessovem čembalu (1748) v Parizu. Na Oddelku za staro glasbo Akademije za glasbo v Ljubljani deluje kot gostujoči profesor za čembalo, generalbas in zgodovinsko utemeljeno prakso interpretacije, hkrati pa je v Teatro La Fenice v Benetkah čembalist in maestro di sala za projekte, povezane s staro in baročno glasbo.
Na sporedu
R. Schumann: Adagio in Allegro, Op. 70
A. Vivaldi: Sonata za violončelo in basso continuo v g-molu, RV 42
A. Tansman: Sonatina za fagot in klavir
***
Neznani avtor: Estampie Tre fontane
G. A. Pandolfi Mealli: Sonata sesta “La Vinciolina”, op. 4
G. A. Pandolfi Mealli: Sonata prima “La Bernabea”, op. 4
Neznani avtor: »Paul’s Steeple« iz zbirke variacij »The Division Flute«
G. Ph. Telemann: Metodična sonata št. 11 v g-molu, TWV 41:d2
Mak Ishii: Black Intention