Ker smo drzni, kreativni, lojalni sebi in vsemu česar se lotimo, radi počnemo stvari od začetka, za seboj imamo mnogo uspešnih zgodb, najboljše pa še šele prihajajo … Smo skupina entuziastov, opremljenih z odličnim znanjem na različnih področjih. Smo mladi, nekateri že uveljavljeni, druge javnost še ne pozna, vendar so navdušili z znanjem, ki ga pridobivajo tako doma kot v tujini. Vsem nam je skupno to, da smo veliki ljubitelji mjuzikala in zato smo se odločili za res ambiciozen (westendovski) pristop k žanru.
In kaj je bolje kot začeti s literarno podlogo Cvetje v jeseni, ki je idealen material za muzikal, saj vsebuje vse potrebne prvine, kot so ljubezenska zgodba med Janezom in Meto, zabavljaška zgodba sluge Danijela in dekle Lize, karakter zavisti, veselja, upanja, skratka vse kar vedno močno vpliva na publiko.
Idilična kmečka povest Cvetje v jeseni avtorja Ivana Tavčarja je najbolj znana ljubezenska zgodba v slovenski književnosti, velja pa tudi za eno najlepših. Po nepozabnem filmu iz leta 1973 s Polde Bibičem in Mileno Zupančič v naslovnih vlogah, z nepozabno glasbo Urbana Kodra in režijo Matjaža Klopčiča, 17. 9.2014 prihaja v Križanke, v koprodukciji s Festivalom Ljubljana tudi muzikal (www.cvetje-v-jeseni.si). Pod vtisom omenjenega in našega zavedanja zahtevnosti projekta, zaupamo vase, upamo in želimo Sloveniji po štirih desetletjih ponuditi nekaj novega in svežega.
Čeprav je bila povest napisana v zgodnjih letih 20. st., ko so bili drugi časi, bistvo življenja ostaja isto, in sicer, da le z naravo povezan kmečki človek še živi naravno, globoko in čustveno. Ivanu Tavčarju je uspelo, da je zgodbo napisati brezčasno in je tako aktualna še danes. Nekateri deli, ki pozivajo na slovensko narodno zavest in vsenarodno slogo, so dandanašnji še bolj pereči.
Ustvarjalci:
Režija: Vojko Anzeljc
Skladatelj: Matjaž Vlašič
Avtor libreta in dramskega besedila: Janez Usenik
Orkestrator: Anže Rozman
Glasbeni vodja in dirigent: Simon Dvoršek
Koreografija: Miha Krušič
Mentorici petja: Željka Predojević, Nataša Nahtigal
Producent: Miša Stanko Lukašev
Izvršni producent: Gorazd Slak
V naslovnih vlogah: Matjaž Robavs, Nina Pušlar, Jure Ivanušič,Maja Martina Merljak, Alenka Kozolc Gregurić, Ana Grasselli, Domen Križaj, Marjan Bunič.
Velika zahvala za podporo in zaupanje gre tudi našim sponzorjem:
Mercator
Ob Cvetju v jeseni pomislimo na slovensko podeželje, domačnost, pristnost, zaupanje, tradicijo in iskrenost. V Mercatorju letno podpremo več kot 1440 različnih družbeno-odgovornih, športnih in kulturnih projektov, sodelujemo s slovenskimi podjetji in z lokalnimi pridelovalci, saj želimo biti aktivno povezani z okoljem, v katerem delujemo, in pod blagovno znamko Iz domačih krajev zagotavljati čim več domačih pridelkov na naših tržnicah. Zato smo se odločili tudi za podporo kulturnega projekta Cvetje v jeseni, avtorskega slovenskega muzikala.
S sodelovanjem želimo utrditi slovensko narodno zavest in kaj je boljšega, kot to storiti z ustvarjalci muzikala o brezčasni zgodbi o ljubezni in narodni zavesti.
Adriatic Slovenica
Veliko je ljudi, ki dihajo z in za AS, predvsem pa imajo radi umetnost in se resnično veselijo našega, slovenskega muzikala Cvetja v jeseni.
Cvetje v jeseni je najbolj žlahten cvet naše dediščine, je oda slovenski zemlji, usodni ljubezni in njenim ljudem. Ustvarjalnost in drzne domače projekte podpiramo preprosto zato, ker spoštujemo slovenske klasike in ker nam mladi avtorji odpirajo nova obzorja. Polni smo navdušenja pri projektih, ki združujejo mlade angažirane ustvarjalce in uspešna slovenska podjetja. Smo pa tudi prvi generalni pokrovitelj in že pravljičnih sedem let prijatelji in podporniki Simfoničnega orkestra RTV Slovenija.
Tokrat se povezujemo v novo zgodbo, ki je del nas, saj tudi v zavarovalnici AS za svoje stranke ustvarjamo nove dimenzije varnosti. Ob tem pa še poglabljamo zavezo našim strankam, ki jim stojimo ob strani tudi v jeseni življenja in jim s pokojninskimi in življenjskimi zavarovanji nudimo cvetočo jesen.
Petrol
Cvetje v jeseni poznamo vsi. Povest je vsem Slovencem zapisana v gene s svojo zgodbo, ki govori o naravni, globoki in čustveni ljubezni, saj se nas vedno znova resnično dotakne. In ljubezen je edina prava energija za življenje. Tam, kjer je doma iskrena energija, tam je tudi Petrol.
Nekaj čudovitega in resnično iskrenega je v tej zgodbi, oči se ti orosijo že ob sami misli na vse, kar se zgodi v njej. Ne dvomimo v to, da bo »naš« muzikal verodostojno interpretiral to klasiko slovenske literature. Komaj čakamo na prvo predstavo.
Aerodrom Ljubljana
Cvetje v jeseni je vsem dobro poznana, odlično napisana in v preteklosti že odlično interpretirana slovenska klasika, spomin na naravno in kulturno dediščino, prežeta z ljubeznijo in toplino. Ta čudoviti del slovenske kulture si zasluži reinterpretacijo. Verjamemo, da bo predstava uspešnica. Drzni slovenski kulturni projekti potrebujejo pravi zalet.
Alpina
Ob Cvetju v jeseni pri Alpini najprej pomislijo na ljubezen, na tisto pravo, iskreno, lepo ljubezen, na ljudi, ki so v času Ivana Tavčarja še znali živeti z naravo in drug z drugim. Takrat so se imeli lepo, kljub temu, da niso živeli v izobilju. Alpina je podjetje s tradicijo, saj je že več kot 65 let s svojimi kakovostnimi izdelki prisotna tako na slovenskem trgu kot dugod po svetu. Prvi čevelj, ki je bil narejen v Alpini, je bil ‘gojzar’ (pohodni čevelj). Gojzar je včasih služil tudi kot trpežna obutev pri kmečkih opravilih, ki jih srečamo tudi v prizorih filma Cvetje v jeseni, ki je bil prvič predvajan 20 let po Alpininem prvem gojzarju. In prav zato Alpina nikakor ne more manjkati tudi v nadaljevanju te prekrasne brezčasne zgodbe.
Analog
Oblikovanje, oblikovanje za tisk, fotografija in oblikovanje spletnih strani. Malo podjetje z velikim ciljem – vrniti vsem, ki so jim pomagali pri rasti, nekaj dobre volje. Sodelovanje pri muzikalu je le eden od korakov. In kako predvidljivo – za najljubši muzikal so raje izbrali risanega kot igranega. In še to takega, ki živi v tisoč barvah in odtenkih – Madagaskar.
Fini oglasi
Fini oglasi, d. o. o., pod znamkami »Fini mediji«, »Fina promocija« in »Fini dogodki« ponujajo edinstvene in inovativne oglaševalske storitve. Pomagajo vam izdelati drugačen – prodornejši pristop do potrošnikov, ki ustreza naročnikovim potrebam in ciljem, ter prek lastnih medijev, promotorjev in organizatorjev poskrbijo za kakovostno izvedbo.
Težko je bilo izbrati muzikal, ki najbolj ustreza njihovi naravi, na koncu so izbrali Mačke. Odločitev za sodelovanje pa so sprejeli zato, ker jim je blizu vse, kar je drzno in si upa pogledati iz ustaljenih tirnicah.
Vokal BK studio
V studiu se z muzikalom ukvarjajo že 15 let in že osmo leto zapored organizirajo odmevno mednarodno poletno delavnico, namenjeno prav muzikalu. Prevzeli so zahtevno nalogo izbora vokalov za stranske vloge, izvedli številne preizkuse in intenzivno sodelujejo pri pevskem vodenju ansambla. Pomembno se jim zdi, da se ljudje, ki imajo radi muzikal in se z njim ukvarjajo, med sabo povezujejo in tako bogatijo svoje izkušnje.
CILJNA SKUPINA
Muzikal je zvrst gledališča, ki vsebuje prvine dialoga, igre, plesa, najpomembnejša sestavina pa je petje. S svojo vsebino in prezentacijo privabljajo največje in najbolj široke množice ljubiteljev in gledalcev, od intelektualne elite do zabave željnih množic.
Zato segmentiramo ciljne skupine:
Starejši: 50+ generacija; ima raje kulturne prireditve kot koncerte in jih tudi redno obiskuje. Generacija, ki se najbolj spomni tudi filma. Glavni magnet zanjo bo musical kot kulturni dogodek leta.
Srednja generacija: 30 – 50 generacija, ki se je umirila, ki je bila na Siddharti, sedaj pa išče bolj umirjeno zabavo. Glavna magneta zanjo sta musical kot ponudnik kvalitetne glasbe in družinska predstava za vse generacije. Namreč celotna družina gre težko skupaj v opero ali na koncert, medtem ko ogled muzikala to omogoča.
Mlada generacija: do 30. Glavna magneta zanjo so izvajalci in glasbene uspešnice, ki so napisane za muzikle in šolske prestave.
ZAKAJ NOVE GLASBENE USPEŠNICE
Zakaj nove pesmi, zakaj ne predstavitev že uveljavljenega muzikala …? V Sloveniji občasno gostujejo zelo kvalitetni in precej obiskani svetovni muzikli. Z znanjem, ki ga imamo v Sloveniji, tako z vidika avtorjev, ustvarjalcev in izvajalcev je prišel čas, da pripravimo polnokrven, kvaliteten in avtorski muzikal.
Združiti sporočilnost zgodbe, čustveni naboj in kreativnost slovenskih avtorjev v obliki, ki se lahko najbolj približa čimvečjemu občinstvu je naš izziv, ki ga lahko izpolni kvaliteten muzikal z avtorskimi uspešnicami, z novimi in znanimi obrazi ter najboljšimi vokali slovenske glasbene scene.
V muzikalu bo več kot 20 pesmi, od tega bo več kot 15 pesmi povsem novih, svežih in avtorskih, nekatere pa bodo povzete iz naših slovenskih narodnih običajev.
OPOZORILO: pesmi bodo v veliki večini popularna glasba (pop), le v določenih segmentih bomo uporabili narodnozabavno glasbo, ki jo bo odpelo in odigralo kar 17 različnih izvajalcev v spremljavi s sinfoničnim orkestrom 27 glasbil pod taktirko dirigenta Simona Dvoršaka.
PREDSTAVA
Osnovni podatki o predstavi:
- Dolžina predstave: predvidoma 120 minut z eno 15-minutno prekinitvijo.
- Produkcija se je pričela februarja 2014 s pripravo glasbe in se nadaljuje vse do premiere z bralnimi in glasbenimi vajami, začetkom vaj, prvo sitz vajo, prva aranžirko, postavitvijo scenografije …
Premiera
- 17.9.2014 premiera v okviru Festivala Ljubljana 2014 ob 20h.
- 18.9., 19.9., 20.9., 21.9. 2014 ob 20h še štiri predstave v okviru Festivala Ljubljana.
USTVARJALCI
Režiser
Vojko Anzeljc
Oče dveh otrok, ljubitelj teka v naravi, vrtnarjenja, brskanja po svoji duši in kreativnega ustvarjanja. Že več kot 20 let je tudi režiser in scenarist, ki je najbolj znan po serijah Odklop, TV Dober dan, celovečernem filmu Zadnja večerja in dokumentarno-igranem celovečernem filmu Sfinga. Najljubša muzikala: Fantom iz opere in Les Misserables.
Skladatelj
Matjaž Vlašič
Velja za enega od najuspešnejših slovenskih avtorjev. Akademsko izobraženi glasbenik, violinist, odličen vokalist in avtor, ki ga večina pozna po uspešnicah, ki jih je napisal za skupino Pop Design. Njegovemu ustvarjalnemu duhu so zaupale največje dame slovenske zabavne glasbe – od Helen Blagne do Nuše Derenda. Je dobitnik številnih nagrad na festivalih ter prejemnik srebrnih in zlatih plošč. Je pa tudi avtor doslej najuspešnejše pesmi, s katero smo Slovenci nastopili na Evroviziji – Energy v izvedbi Nuše Derenda je namreč zasedla sedmo mesto.
Orkestrator
Anže Rozman
Na Akademiji za glasbo v Ljubljani je študiral kompozicijo in glasbeno teorijo, nato pa je na Berklee College of Music v Valenciji končal magisterski študij glasbe za film, tv in video igre. Z eno nogo stoji v glasbi za film, z drugo pa v vodah klasične glasbe. Njegove skladbe se redno izvajajo v Sloveniji in tujini. Čeprav najraje piše orkestralno glasbo, komponira najrazličnejše žanre glasbe. Glasbo ločuje le na glasbo, ki je dobra, in glasbo, ki je slaba. Najljubši muzikal: Les Miserables.
Avtor libreta in dramskega besedila
Janez Usenik
Zadnjih 12 let je najbolj znan kot novinar 24 ur, sicer pa je že desetletja amaterski igralec in pisec, član Šentjakobskega gledališča. Je velik ljubitelj muzikalov, zato je že pred leti skupaj s prijatelji iz hiše, kjer je zaposlen, pripravil dobrodelno produkcijo muzikala Mož iz Manče. Je soscenarist nadaljevanke Čista 10ka, soscenarist celovečernega filma Šelestenje, poslovenil je muzikale Mož iz Manče, Uscana vas in Zadnjih 5 let. Njegova najljubša muzikala pa sta Zadnjih 5 let in Les Miserables.
Glasbeni vodja in dirigent
Simon Dvoršak
Profesor glasbe in akademski glasbenik – dirigent. Na Pedagoški fakulteti Maribor je diplomiral iz zborovskega dirigiranja, diplomo pa je uspešno zagovarjal tudi na Akademiji za glasbo v Ljubljani, študijsko se je izpopolnjeval na akademiji v Španiji na Mountview Academy of Theatre Arts v Londonu ter se kot edini v Sloveniji specializiral za glasbeno gledališče. Redno sodeluje z najodličnejšimi domačimi orkestri ter priznanimi pevskimi in inštrumentalnimi solisti. Pri nas je sodeloval pri premiernih izvedbah muzikalov Lepotica in zver, Kabaret, Mož iz Manče ter Urinetown.
Mentorici petja
Željka Predojević
Dubrovčanka Željka Predojević je pobirala nagrade že kot mlada glasbenica. Po končanem študiju, diplomirala je z odliko, je na Akademiji za glasbo v Zagrebu uspešno zaključila tudi podiplomski študij in tako postala mag. petja. Kot solistka je nastopila v več operah v HNK Zagreb, HNK Split, z Dubrovniškim Komornim zborom in Dubrovniškim Simfoničnim orkestrom ter Orkestrom zagrebške akademije. Izpopolnjevala se je na številnih mojstrskih seminarjih svetovno znanih umetnikov in intenzivno nastopala v Franciji. Trenutno se izobražuje na Dunaju. Pred kratkim se je zaljubila v muzikal Yentl.
Nataša Nahtigal
Zdravnica, ki se je odločila svoje življenje posvetiti glasbi in je postala učiteljica petja, je prva učiteljica petja v Sloveniji z licenco za poučevanje pevske tehnike speech level singing. Izobraževala se je v Londonu, New Yorku in Los Angelesu. Poučuje pevce, pevske skupine in zbore iz Slovenije, Avstrije, s Hrvaške in iz Nemčije. Poleg poučevanja petja Nataša sodeluje z večino znanih slovenskih producentov in pevce usmerja pri snemanju vokalov v studiih. Stalno se izobražuje na področju poučevanja petja ter o novostih v medicini in zdravljenju glasu, sodeluje z zdravniki foniatri in pomaga tudi pevcem, ki imajo probleme z glasom. Najljubši muzikal: Wicked.
Koreograf
Miha Krušič
Plesni učitelj, koreograf, plesalec in plesni sodnik. Eno od najbolj prepoznavnih imen v svetu plesa pri nas. Pa tudi v svetu, plesni koraki so ga namreč popeljali od Norveške do Južne Afrike. Sodeloval je pri največjem pevsko-plesnem spektaklu pri nas – koncertu Siddharte na stadionu za Bežigradom in v Stožicah. Soustvarja, ne le plesnih koreografij tudi vsebino, pri največjih televizijskih šovih pri nas – od Talentov, X Factorja do Znan obraz ima svoje glas. Muzikala, ki sta mu najdražja in med njima ne bi izbiral, sta Zgodba z zahodne strani in Moje pesmi, moje sanje.
Producentka
Miša Stanko Lukašev
Širši javnosti je znana predvsem kot direktorica trženja pri eni od največjih založniških hiš pri nas, trenutno pa postavlja na noge podjetje, ki se bo pretežno ukvarjalo z marketinško-trženjskimi dejavnostmi s poudarkom na medijskem in umetniškem področju. Muzikal Cvetje v jeseni ni njeno prvo srečanje z uprizoritveno umetnostjo. Gledališču se je namreč zapisala, še preden je stopila na trdno začrtano poklicno pot, že od osnovnošolskih klopi je namreč nastopala v amaterskih gledališčih. V muzikal se je zaljubila zaradi Fantoma iz opere.
Izvršni producent
GORAZD SLAK
Strokovnjak za televizijo, ki je sodeloval pri nekaterih največjih televizijskih produkcijah pri nas in v tujini. Dober poznavalec navad in pričakovanj široke publike. A tudi strasten obiskovalec muzikalov na največjih svetovnih odrih, ki je spoznal, da je prišel čas, da tudi Slovenci ambiciozno pristopimo k razvoju žanra. Izbral in zbral je skupino odličnih ustvarjalcev, ki so javnosti že znani, ter nabor dopolnil z mladimi talenti, ki so se kalili doma pa tudi v tujini. Muzikal Cvetje v jeseni ni enkraten projekt, je prvo
dejanje v oblikovanju glasbenega teatra pri nas. Pravi, da se trenutno smeje ob Book of Mormon, upa ob Fatomu iz opere, pleše ob Mamma Mii, je zelen od zavisti pri Wicked, se vrnača v plesno otroštvo ob Billyju Elliotu in dajem kapo dol pred Les Miserables.
ZASEDBA
JANEZ
Matjaž Robavs, Operni solist
Operni solist, predvsem v tujih opernih hišah in na festivalih, pevski pedagog in član tria Eroika. Ob pogledu v preteklost si mrmra Abbo in tako je to tudi njegov najljubši muzikal. Najbolj je hvaležen svojim staršem za izkušnje in možnost, da se je lahko izobraževal v tujini in uresničeval načelo, da je vedno treba hrepeneti po boljšem, popolnejšem, lepšem … Srednjo glasbeno in baletno šolo je obiskoval v Ljubljani in se nato vpisal na Univerzo za glasbo in upodabljajočo umetnost na Dunaju.
Domen Križaj, Baritonist
Baritonist, študent solopetja na Akademiji za glasbo v Ljubljani v razredu docenta Matjaža Robavsa. Vzporedno pa na Medicinski fakulteti Univerze v Ljubljani študira medicino. Dobitnik številnih priznanj na domačih in mednarodnih tekmovanjih, udeleženec programa Young singers project , med drugim je sodeloval z orkestrom Dunajske filharmonije, orkestrom Camerata Salzburg in orkestrom SNG Opera in balet Ljubljana ter orkestrom Akademije za glasbo Ljubljana.
META
Nina Pušlar, Poklicna glasbenica
Poklicna glasbenica, ki je prve korake k prepoznavnosti naredila z zmago na Bitki talentov na nacionalni televiziji pred skoraj desetimi leti. Odtlej še ni zašla z glasbene poti, saj je za njo že več sto koncertov, letos je izdala že četrti studijski album, izbrana je bila za pevko leta, njene skladbe pa so med najbolj predvajanimi pri nas.
Maja Martina Merljak, Igralka
Nagrajena profesionalna igralka, ki je leta 2006 diplomirala na AGRFT-ju ter študij nadgrajevala v tujini. Zadnja tri leta osvaja tehniko SLS – speech level singing. Od začetka kariere do danes je ustvarila prek 50 vlog v gledališču in filmu. Ustvarja lastne zgodbe in scenarije, moderira in predava. Tako ni nič čudnega, da nima enega samega najljubšega muzikala – prvo mesto si namreč delijo Spamalot, Jesus Christ Superstar, Briljantina, Kabaret, Wicked, Spring Awakening, Chicago, Moulin Rouge in Billy Elliot … po ogledu v živo pa se jim utegne pridružiti še Once.
DANIJEL
Jure Ivanušič, Igralec
Gledališki in filmski igralec, režiser, scenarist, koncertni pianist, skladatelj, šansonjer in prevajalec. Dramsko igro je študiral na ljubljanskem AGRFT-ju ter klavir na Universität für Musik und Darstellende Kunst in Graz v Gradcu. Dobitnik številnih nagrad in priznanj tako doma kot v tujini, pa ne le za igro, tudi za režijo in scenarij. Nastopal je z Vanesso Redgrave, redno pa spremlja tudi Radeta Šerbedžijo. In kot pravi sam: »V svoji karieri sem se naučil, da je treba vse zmage zakopati kot ptica ujeda nekje na samotnem otoku. Imel sem srečo, da nisem nikoli imel časa gledati nazaj, ampak samo naprej.«
LIZA
Alenka Kozolc Gregurić, Pevka
Šolala se je v eni smeri, končala pa popolnoma drugje. Po zaključeni Srednji šoli za oblikovanje in fotografijo je nadaljevala s študijem arhitekture, ki pa ga ni zaključila in je tako uradno grafična oblikovalka. A edino, kar je do zdaj oblikovala, so najrazličnejše vloge. Je igralka, a deluje tudi kot pomočnica in asistentka režije. Pela je v skupinah Berlina in Trio TriA.
Ana Grasselli, Pevka
Energična pevka, ki obožuje glasbeno gledališče, šport in naravo. Na svojo glasbeno pot je stopila s petimi leti – več časa je sprva posvečala instrumentalni glasbi – v gimnaziji pa jo je dokončno premamilo petje in tako danes kot štipendistka Mestne občine Ljubljana končuje študij na ljubljanski Akademiji. Debi je doživela v operi Orfej na odru SNG Opera in balet Ljubljana, trenutno pa nastopa v muzikalu Uscana vas v Šentjakobskem gledališču. Najljubšega muzikala ne določa, saj jih je (pre)več, ki jo navdušujejo.
BOŠTJAN
MARJAN BUNIČ
Profesor slovenščine, ki je kateder in kredo zamenjal za mikrofon. Je voditelj na Radiju Ognjišče, svoj glas pa posoja tudi številnim animiranim likom. Sodeloval je v kar nekaj vokalno-inštrumentalnih zasedbah – Sistem s Karmen Stavec, pa s Sendi in Patrikom Greblom. Sodeloval je pri številnih ljubiteljskih gledaliških projektih, tudi muzikalih. Muzikal za vse čase? Les Miserables.
DAMIJAN PERNE
Kranjčan, zdravnik, politik in igralec, ki je s študijem pridobil naziv doktor medicine, se specializiral na področju psihiatrije. Že v srednji šoli so ga pota nesla v igralstvo, sprva le v sklopu mladinske igralske skupine in festivala Podobe trenutkov, kasneje pa se je priključil Gledališču čez cesto, s katerim je žel uspehe po festivalih. Njegova amaterska igralska kariera je vrhunec dosegla v humoristični nadaljevanki TV Dober dan. S skupino Čuki in Adi Smolarjem je sodeloval tudi pri več glasbenih projektih.
BARBARA
LUCIJA GRM
Se spomnite nadaljevanke Pod eno streho in Štefke Bogataj, no to je ona. Njen obraz pa se skriva tudi za radijskim mikrofonom Radia Slovenija, kjer trenutno vodi in piše scenarij radijske oddaje Četrtkov večer domačih pesmi in napevov. Kdo se je ne bi spomnil kot Slavice v prav tako kultnem slovenskem filmu Ko zorijo jagode in še bi lahko naštevali. Ko je prvič gledala film Singin’ in the rain (Pojmo v dežju) se je zaljubila v muzikal in to že pri sedmih letih. Pozneje sta jo navdušila še Lasje in Fantom iz opere. Cvetje v jeseni ni njen prvi muzikal, v slovenski različici muzikala Moje pesmi, moje sanje je bila tečna sestra Berta. Ne smemo pa pozabiti na zanjo najbolj pomemben in ponosa vreden uspeh, monodrame Monologi trezne igralke.
DAMA I.
ANA FERME
Kljub mladosti ima že bogate glasbene izkušnje. Njen prvi inštrument je bil klavir, šele pozneje se je odločila izpopolnjevati tudi v solo petju. Kot mlada pevka se je udeležila številnih mednarodnih festivalov, kjer je osvojila zavidljivo visoka mesta. Je članica big banda Šmarje pri Jelšah, nastopila pa je tudi v muzikalu Mamma Mia, ki je poleg Briljantine njen najljubši muzikal.
ANTEA MRAMOR
Novinarka in velika ljubiteljica živali, ki vse stvari v svojem življenju opravlja ob glasbeni spremljavi. Najpogosteje ob ritmih kantrija in najbolj znanih melodij iz muzikalov. Njena najljubša sta je Fantom iz opere in Chicago.
DAMA II.
ASJA POTISEK
Sociologinja kadrovnica, ki jo glasba spremlja že od mladih nog. Flavta in petje v pevskih zborih, pozneje tudi dodatno izobraževanje za pevca solista so koraki, ki so jo pripeljali do vloge Betke v satiričnem muzikalu Uscana vas. Njen najljubši pa je Wicked: the untold story of Witches of Oz.
MAŠA TISELJ
Glasbene in odrske izkušnje si nabira že od mali nog. Najprej z obiskovanjem glasbene šole, pozneje s petjem v zborčkih in amaterskih gledaliških produkcijah. Zadnja leta se je izpopolnjevala v vodah muzikala in tako je prišla tudi do vloge »ta male« v muzikalu Uscana vas. Ko si je ogledala Levjega Kralja na Broadwayu, so ji solze tekle v potokih.
DAMA III.
NIVES MIKULIN
Briljantina, Uscana vas in Moje pesmi, moje sanje so trije muzikali, v katerih se je že preskusila tudi na odru. A tisti, ki bi ga lahko gledala in poslušala kadarkoli, je Hair.
PETRA LIKAR
Pri šestih letih je naredila prve korake v zboru, danes je vodja vokalne skupine Vocabella. Bodoča magistrica na področju dela s slepimi in slabovidnimi se je preizkusila tudi v vlogi zborovodje ter spremljevalne pevke na nekaterih večjih festivalih pri nas, kjer je spremljala znane slovenske glasbenike. Njen najljubši muzikal je Les Miserables.
DOKTOR
ALEN KOFOL
Učitelj, ki se je na svoji profesionalni poti že izkusil kot svetovalec, ravnatelj, direktor direktorata, trenutno opravlja delo šolskega inšpektorja. Kot pevec solist se je vrsto let izobraževal pri različnih učiteljih, ki so ga še dodatno navduševali nad glasbo ter žanrom muzikala. Ob tem je bil tudi član številnih odličnih zborovskih zasedb. Preplet vseh teh izkušenj ga je pripeljal do glavne vloge v muzikalu Joshua. Bil je prvi glas primorske, finalist bitke talentov, ter soustvarjalec več projektov, ki so ozaveščali širšo javnost o žanru muzikala, v katerem najraje ustvarja. Njegovi najljubši muzikali so: Jesus Christ Superstar, Les Miserables, Hair, Phantom of the opera.
SRĐAN MILOVANOVIĆ
Klarinet v glasbeni šoli ter trening kitare in glasilk v svoji sobi za osvajanje deklet. Nekoč član narodno-zabavnega ansambla, trenutno pa glavni pevec skupin Feel the Phil Collins in Soul funked up. Profesor angleškega jezika in prevajalec je med drugim zakuhal tudi tri prevode Jamieja Oliverja. In dva otroka.
MLAČAN/ANŽON
AMBROŽ KVARTIČ
Skorajšnji doktor folkloristike je že v najstniških letih izkazoval zavidljiv glasbeni talent in kot mladi pianist in organist dobival celo priznanja. In tako mu glasba dela družbo tudi na njegovi zavidljivi akademski poti, ki ga je vodila tudi v tujino. Je ustanovni član a cappella skupine Pushluschtae. In je etnolog, ki je za najljubši muzikal izbral Book of Mormon.
MLAČAN
KLEMEN ČERNE
Prvi glas Gorenjske, pevec v kar nekaj skupinah, avtor več skladb, spremljevalni pevec in ozvočevalec. Kot odrasel je začel obiskovati Srednjo glasbeno šolo in se učil petja. Glas je posodil kar nekaj risanim junakom, odpel številne naslovne pesmi. Njegov najljubši muzikal je Hair.
DODATNE INFORMACIJE:
E: misa@cvetje-v-jesni.si
G: +386 40 33 33 96