Pomembne informacije
Člani kluba Festivala Ljubljana so v času predprodaje, ki za ta dogodek traja do 28. februarja 2025, upravičeni do 20%, v redni prodaji pa do 10% popusta na nakup vstopnic. V klub se lahko včlanite tukaj.
Program:
Maurice Ravel: Moja mati gos (verzija 1911)
Robert Schumann: Koncert za klavir in orkester v a-molu, op. 54
***
Maurice Ravel: Plemeniti in sentimentalni valčki
Claude Debussy: Morje
Filharmonični orkester Monte Carlo slovi kot eden redkih, ki z lahkoto prehaja med bogato zgodovino klasične glasbe in sodobnimi glasbenimi tokovi, zazrtimi v prihodnost. Posebno odmevne so njegove interpretacije dediščine glasbenega impresionizma, zlasti del Mauricea Ravela in Clauda Debussyja. Orkester namreč spretno prinaša na površje nepričakovane »dramatične operne razsežnosti« njunih stvaritev, ki veljajo za mojstrovine tkanja zvočne tapiserije. Za popolno izkušnjo francoske glasbe s preloma stoletja bo z dirigentskim vodstvom poskrbel Charles Dutoit, redni gost naše prestolnice. Ob preštevilnih maestrovih dosežkih zlahka pozabimo, da se je med največjimi dirigenti našega časa utrdil prav kot specialist za oživljanje obilne palete orkestrskih zvočnih barv impresionizma.
Že tako imenitni zasedbi se bo pridružila tudi Martha Argerich, najznamenitejša pianistka minulega pol stoletja. Z maestrom Dutoitom sta nemalokrat nastopila skupaj, že večkrat pa sta se posvetila edinemu Schumannovemu Klavirskemu koncertu. Kot eno izmed inovacij, ki jo je Martha Argerich vnesla v Schumannov Koncert, kritiki izpostavijo premik poudarka s tehnične zahtevnosti partiture na dialog med solistom in orkestrom, kar je povsem spremenilo interpretativno zgodovino te romantične stvaritve. Maestro Dutoit pravi, da ima Martha Argerich poseben dar za odkrivanje resnice slehernega glasbenega dela, s tem pa vedno znova presega meje zvočnega in se dotika življenja samega.